خريد پرده كركره آلومينيومي خريد پرده كركره آلومينيومي

فروشگاه پرده برقی متین

7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

خريد پرده كركره آلومينيومي كه با نام هاي ديگري از قبيل كركره فلزي نيز شناخته شده مي باشد، يكي از انتخاب هاي عالي براي منزل و محيط هاي اداري و كاري به شمار مي رود. اين كركره ها در انواع مختلف برقي و دستي معمولي ارائه شده و به همين دليل مي توان آنها را در محيط هاي مدرن و كلاسيك استفاده نمود. 

قابليت شستشو؛ بهترين مزيت خريد كركره آلومينيومي

يكي از مهم ترين فاكتورها در خريد هر يك از انواع پرده برقي و دستي، قابليت شستشو و نحوه پاك كردن لك روغن و چربي و گرد و غبار انباشته شده روي آنها مي باشد. 

مزاياي پرده كركره اي

يكي از بهترين مزاياي پرده كركره برقي آلومينيومي، قابليت شستشوي آسان آنها مي باشد. با توجه به اينكه بدنه كركره فلزي مي باشد، به همين دليل با هر نوع ماده شوينده و دستمال نمناك براحتي و بدون تغيير در فرم ظاهري و شكل و كيفيت و رنگ مي توان آنها را تميز كرد.

راه هاي ديگر كوتاه كردن پرده كركره

كافيست كركره را روي زمين پهن كنيد و با باز كردن گره نخ هاي انتهايي، تعداد تايل و تيغه هاي اضافه را خارج نموده و مجدد انتهاي نخ ها را گره بزنيد. به همين سادگي مي توان پرده كركره اي با اندازه كاملا استاندارد و متناسب با پنجره داشت.

تنظيم نور؛ مهم ترين مزيت كركره آلومينيومي

از ديگر مزاياي خريد پرده كركره آلومينيومي مي توان به قابليت تنظيم نور در آنها اشاره نمود. تايل و تيغه هاي اين كركره ها نه تنها به صورت افقي و در جهت پايين به بالا باز و بسته ميشوند، بلكه زاويه آنها نيز قابل تنظيم است.


ادامه مطلب: 7 مزيت خريد پرده كركره آلومينيومي

مطالب پيشنهادي: راهنماي خريد كركره فلزي طرح چوب

محصولات پرده متين:

پرده برقي | پرده شيد | پرده كركره |

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/27 ساعت: ۱۵ توسط:pardematin :